Een terugblik op het kampeerseizoen met Scouting Ewijk

Het kampeerseizoen zit er weer bijna op.
Komend weekend gaan wij, met een team enthousiaste vrijwilligers aan de slag om het scouting kampeereiland weer winterklaar te krijgen.

Het is een mooi seizoen om geweest waar we met veel plezier op terugkijken.

We zijn blij dat we een mooie kampeerzomer met goed kampeerweer hebben gehad. Er viel weinig regen en we hebben regelmatig kunnen genieten van het zonnetje. En dat was weer erg goed nieuws voor de (scouting)groepen die zijn komen kamperen.

Een van die groepen was Scouting Ewijk, die met de Scouts senior kwamen kamperen. Op hun Facebookpagina kwamen we wat filmpjes tegen van hun kamp. Zoals te zien is hebben ze het erg leuk gehad. Het was prachtig zomerweer en daardoor konden ze allerlei wateractiviteiten op en om het eiland doen. In de filmpjes hebben we ze zien zwemmen en kanoën, was er een kanohike en deden ze allerlei andere leuke activiteiten op het eiland.

Wij hopen dat alle andere groepen die dit seizoen bij ons zijn komen kamperen het net zo leuk hebben gehad.

intro foto video zaterdag scouting Ewijk

Bekijk ook de andere filmpjes van het kamp.