nieuws

Er heeft een teamwisseling plaatsgevonden

In september 2021 is er een en ander veranderd in ons beheerdersteam. Zo hebben we afscheid genomen van Nico Groot. Jarenlang was Nico beheerder op het scoutingkampeereiland Jisp en heeft veel kampeerders ontvangen en geholpen met overvaren. Als je ooit op ons eiland heb gekampeerd dan heb je hem ongetwijfeld ontmoet.

Nadat Nico weg was, moesten we de rollen een beetje anders gaan verdelen. Daarom zal vanaf 2022 het beheerteam er als volgt uit gaan zien: Olof treedt aan als teamleider, Frank blijft de finaciële man en Hil zal het secretariaat gaan beheren.

En verder…? We vinden het nog steeds leuk om met zijn drieën (en met hulp van onze vrijwilligers) onze handen uit de mouwen te steken. Er is nog genoeg te doen!