Het kampeerseizoen is begonnen op scoutingkampeereiland Jisp

De vakantie is voor regio Midden inmiddels begonnen en ook voor de regio’s Noord en Zuid zal het niet lang meer duren. De komende weken zal ons eiland overspoeld worden door scoutinggroepen die bij ons komen kamperen.
Wij hebben er zin in en zijn er helemaal klaar voor.

De afgelopen weken zijn we druk bezig geweest om ons eiland weer tiptop in orde te maken. De boten zijn geschilderd, de zwemtrappen hangen op zijn plek en het gras is gemaaid.

Het enige dat nu nog een beetje mee moet werken is het weer. Want dan is het pas echt heerlijk verblijven op scoutingkampeereiland Jisp.
Stel je voor dat je ‘s morgens wakker wordt, je de tent openritst en zo het water inspringt. Er zijn niet heel veel plekken waar dat ook kan.

Aan het begin van dit kampeerseizoen hebben we al een paar groepen mogen ontvangen. Een van de eerste waren de Roverscouts uit Valburg. Zij hadden de zuidpunt van het eiland veroverd. Als echt rovers sliepen ze in hangmatten die ze tussen de bomen hadden gehangen. Het is maar goed dat het prachtig weer was!

Zoek je nog een uniek kampeerterrein of mocht je gewoon een keer willen komen kamperen, neem dan snel contact met ons op. Er waren nog wat plekken over. Wacht niet te lang, want vol is vol.